Vaak gestelde vragen

Alle betalingen aan PhamilyPharma gebeuren in een beveiligde omgeving. Op deze manier kunnen wij ervoor zorgen dat je gegevens niet in verkeerde handen terecht komen.

“Waarmee kan ik mijn bestelling betalen?”

Je kan je bestellingen op verschillende manieren betalen. Kies tijdens het plaatsen van je bestelling jouw voorkeursmethode en je wordt na het bevestigen van je bestelling automatisch doorverwezen naar de betaalpagina, waar je je gegevens kunt invoeren en de betaling kan afronden. Als je een van de onderstaande betaalmogelijkheden kiest, dan wordt je betaling onmiddellijk uitgevoerd en je bestelling onmiddellijk verwerkt:

“Kan ik via overschrijving betalen?”

Je kan je bestelling inderdaad via overschrijving betalen. Om dit te doen kies je bij de stap Betaalmethode voor “Overschrijving vooraf”. Nadat je bij de laatste stap je bestelling bevestigd hebt, krijg je een overzicht te zien van de betaalgegevens. Je ontvangt diezelfde gegevens ook nog via e-mail, zodat je de betaling kunt uitvoeren op een moment dat het jou het beste uitkomt. Let er wel op dat je op de knop “Verder” klikt en niet op “Annuleren”. Je bestelling wordt verwerkt vanaf dat het geld bij ons op de rekening staat. Afhankelijk van bij welke bank je klant bent, kan dat 2 tot 3 werkdagen duren. Als je je bestelling dringend nodig hebt, dan raden we je dus aan een van onze online betaalmogelijkheden te gebruiken.

“Worden er extra kosten aangerekend?”

Nee, wij brengen nooit extra kosten in rekening, ongeacht welke betaalmethode je kiest.

“Ontvang ik een bevestiging van betaling?

Ja, als je betaling goed ontvangen werd, wordt je bestelling automatisch verwerkt en ontvang je ook onmiddellijk een bevestigingsmail. Als je na een paar minuten nog geen bevestigingsmail hebt ontvangen, gelieve dan even contact op te nemen met onze klantendienst. Dan kunnen wij even controleren of er niet toevallig iets fout is gegaan. Als je via overschrijving betaalt, dan ontvang je de bevestigingsmail nadat het geld op onze rekening staat en je bestelling in behandeling werd genomen.

“Ik heb een cadeaubon of kortingsode, hoe kan ik die gebruiken?

Je geschenkbon of je kortingscode is een code bestaande uit letters en cijfers, eventueel gesplitst door koppeltekens (-). Je moet de code ingeven in je winkelwagen voordat je op de knop “Ga naar de kassa” klikt. NB: let er wel op dat je op de knop “Code gebruiken” klikt nadat je je code hebt ingegeven. Je kunt slechts één code per bestelling gebruiken en je code is, tenzij expliciet anders aangegeven, slechts éénmaal geldig. Codes kunnen niet omgewisseld worden tegen geld en eventuele restbedragen komen te vervallen. Codes kunnen helaas ook niet met terugwerkende kracht aan je bestelling toegevoegd worden.