Ledebaan 53 // 9300 Aalst

Vaak gestelde vragen

Geen antwoord gevonden op je vraag? Stuur ons snel een mailtje!

Hoeveel bedragen de verzendkosten bij PhamilyPharma?

Er wordt gewerkt aan een uitgebreide tabel voor elk type verzending.

Welke betalingsmethodes aanvaardt PhamilyPharma?

PhamilyPharma aanvaart de meest courante elektronische betalingsmethodes: paypal, VISA, mastercard, Sofort banking, overschrijving en de rechtstreekse koppelingen met banken zoals Belfius, KBC en ING. Hou er rekening mee dat een betaling via overschrijving niet ogenblikkelijk gebeurd. Wij wachten het ontvangen van de betaling af alvorens te verzenden.

Hoe lang is mijn PhamilyPharma bestelling onderweg?

Uit ervaring durven we daar niet meteen beloftes over doen. Indien voor 11u besteld wordt je order diezelfde werkdag nog bij Bpost gebracht. Bpost belooft een levering de volgende werkdag, maar op dat punt is het helaas uit onze handen. Twee werkdagen kan dus wel gebeuren. Bestellingen na 11u worden veelal diezelfde werkdag in een Bpost cubee opgeborgen voor ophaling. De ophaling door Bpost kan dan al een extra werkdag in beslag nemen.

Naarmate PhamilyPharma groeit zullen we de nodige middelen inzetten om onze service verder te verbeteren en te vergroten.

Hoe veilig is bestellen bij PhamilyPharma?

Het team van PhamilyPharma stelt alles in het werk om de website zo veilig mogelijk te maken, zowel technisch als medisch! Wij voorzien een groeiende hoeveelheid medische informatie zodat we je vanop afstand toch kunnen helpen de juiste keuze te maken. Technisch beveiligen we de website waar mogelijk en laten we ons bijstaan door specialisten in het vak.

Wat gebeurt er precies bij PhamilyPharma na het plaatsen van een bestelling?

Na het plaatsen van je bestelling halen we de producten uit onze stock of we bestellen ze onmiddellijk bij onze groothandel. Deze worden ingepakt voor verzending en klaar gezet voor onze volgende fietstrip naar het postkantoor.

Ontvang ik een bevestiging van mijn PhamilyPharma bestelling?

Ja hoor! Normaal ontvang je meteen na het afronden van je bestelling een bevestiging van je order en betaling in je mailbox. Is dat niet het geval of twijfel je of alles goed verlopen is, neem dan contact op met onze klantendienst.

Klantenservice






Wij proberen je mailtje dezelfde werkdag nog te beantwoorden.
– PhamilyPharma Team –