Vaak gestelde vragen

Momenteel werkt PhamilyPharma samen met Bpost. Het postkantoor is relatief dicht bij de fysieke apotheek gelegen. Zo kunnen wij je pakje snel klaarmaken en verzenden. Dit proberen we zo lang mogelijk met de fietskar te doen om het milieu toch een beetje te sparen. Alle kleine beetjes… Bovendien werken we bij voorkeur ook samen met Belgische leveranciers. Daarmee dragen we ons steentje bij aan de economie in eigen land.

Verzendingskosten

Alle bestellingen binnen België verzenden we gratis vanaf € 40. Afhalen in de apotheek in Aalst is uiteraard altijd gratis.


Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

PhamilyPharma is een kleine onderneming. Je bestelt dus rechtstreeks bij de kleine zelfstandige. We proberen je bestelling zo snel mogelijk te verzenden. Indien besteld voor 11u en je bestelling is in voorraad, dan kunnen we je pakje tijdens de middagpauze van dezelfde werkdag bezorgen aan het postkantoor. Als alles goed is ontvang je je bestelling dan de volgende werkdag. Bestel je na 12u, dan kunnen we je pakje pas de volgende werkdag bezorgen bij bpost. Je bestelling is dan twee werkdagen onderweg.
We kunnen je dus niet altijd een levering binnen de 24u garanderen, maar we doen wel onze uiterste best om het zo snel mogelijk te verwerken. Haast en spoed is zelden goed! Kwaliteit staat bij ons op nummer één.
Je bestelling wordt standaard in één pakket verzonden. Als iets niet onmiddellijk in voorraad is, kan het dus langer duren vooraleer je je bestelling ontvangt. Bij uiteenlopende levertijden zullen we je zelf contacteren. Je kan er dan voor kiezen om het beschikbare deel van je bestelling reeds te laten leveren of je order aan te passen. Heb je je bestelling nog niet ontvangen? Neem dan snel even contact met ons op. Vermeldt hierbij bij voorkeur het nummer van je bestelling.
Bestel je op een Belgische wettelijke feestdag? In dat geval kan je je pakket 2 werkdagen later verwachten. Er worden geen bestellingen verwerkt op wettelijke feestdagen.



Wat als ik niet thuis ben voor de levering?

Wanneer je niet thuis bent zal de postbode een berichtje voor jou achterlaten. Je kan er dan voor kiezen om het pakketje opnieuw te laten aanbieden of om het zelf af te halen in één van de afhaalpunten of het postkantoor. Neem je identiteitskaart mee wanneer je het pakje gaat afhalen. Niet vergeten, na 14 dagen wordt het pakje terug naar de afzender gestuurd.
Via Bpost Tracking kan je de status van je pakje nagaan met de trackingcode. Ben je op zoek naar een Bpost punt in je buurt? Dat kan eenvoudig door op de website van Bpost je postcode in te geven.